Beauty Diaries by Beauty Line

Την Βάσω να την ακούτε. Δεν μιλάει απλά. Δεν γράφει οτι διάβασε σε περιοδικά. Οτι μας λέει, λέξη προς λέξη, τα ζει και τα εφαρμόζει η ίδια καθημερινά. Η απόδειξη είναι μια και δεν χωράει αμφισβήτηση γιατί είναι μπροστά σας, το καλίγραμμο της σώμα και οι ορκισμένες fan της και πιστές “μαθήτριες” της στο γυμναστήριο που εργάζεται.

Ποιαν άλλη λοιπόν θα μπορούσα να επιλέξω  να μας μιλήσει για το μείζον θέμα της εποχής, το αδυνάτισμα?

Δεν δυσκολεύτηκα να σκεφτώ τις ερωτήσεις καθόλου. Είναι αυτά που θέλω να ρωτήσω εγώ, εσύ, όλες μας! Αρκετά όμως μίλησα εγώ, ο λόγος στην Βάσω!

 

 

1. Κολάν έτοιμο. Αθλητικά το ίδιο. Νερό στο ένα χέρι, πετσέτα στο άλλο. Χμ, και τώρα? How do I start?
Κάθε αρχή και δύσκολη για οτιδήποτε στην ζωή μας. Η συμβουλή μου σε όσες απο εσάς θέλετε να αρχίσετε να γυμνάζεστε είναι θετική σκέψη, αφού πήρατε την απόφαση να βελτιώσετε το σώμα και την υγεία σας και σκληρή δουλειά, ο μόνος τρόπος για ορατά αποτελέσματα. Αφού έχετε κατανοήσει τα πιο πάνω, είστε πανέτοιμες να αρχίσετε!

2. Τι ρόλο παίζει η διατροφή μου?
Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία. Το φαγητό παρέχει στο σώμα μας θρεπτικά συστατικά και ενέργεια για να ζει, να μεγαλώνει και να λειτουργεί σωστά ενώ παράλληλα αποτελεί τον νούμερο 1 παράγοντα για την μεταμορφώση του σε καλίγραμμο και γραμμωμένο. Μη ισορροπημένη διατροφή ισοδυναμεί με αποτέλεσμα μηδέν.

3. Γρηγορότερα αποτελέσματα εντός ή εκτός γυμναστηρίου?
Γρηγορότερα αποτελέσματα θα πετύχετε μόνο εαν είστε 100% αφοσιωμένες σε σωστή διατροφή και υγιή τρόπο ζωής σε συνδιασμό με ένα πρόγραμα άσκησης προσαρμοσμένο στα μέτρα και τους στόχους σας.

4. Πόση ξεκούραση χρειάζομαι ενδιάμεσα των workouts μου?
Η ξεκούραση που απαιτεί το σώμα μεταξύ των προπονήσεων διαφέρει απο άτομο σε άτομο. Η περίοδος ανάπαυσης μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ δώδεκα ωρών μέχρι και δύο ημερών. Το διάστημα αυτό εξαρτάται απο τους στόχους σας, την φυσική σας κατάσταση, τον τρόπο ζωής σας και το επίπεδο ανάκαμψης σας. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης ο trainer σας και ο τρόπος με τον οποίο καθοριζει το πρόγραμμα της άσκησης σας.

5. What about cheat days?
Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι fan των cheat days αλλά είμαι εν μέρη υπέρ των cheat meals -αραιά και που. Θεωρώ οτι εαν ακολουθείς ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που περιλαμβάνει τα πάντα με μέτρο, δεν θα νιώθεις την ανάγκη να καταναλώνεις με μανία μέσα σε μια μέρα όσα στερείσαι μια εβδομάδα. Ωστόσο όλοι χρειαζόμαστε να ξεφεύγουμε απο το καθημερινό μας πρόγραμμα που και που, οπότε αυτά είναι κάποια tips που μπορούμε να ακολουθούμε όταν θέλουμε ένα mini break. 1. Προτιμάτε να καταναλώσετε υδατάνθρακες αντί ζάχαρη για…μικρότερη ζημιά. 2. Πιείτε πολύ νερό για να απομακρύνετε τις τοξίνες 3. Ασκηθείτε πιο έντονα την επόμενη μέρα.

6. Ποια είναι η καλύτερη άσκηση για γρήγορα αποτελέσματα? 
Οι καλύτερες ασκήσεις για γρήγορο αποτέλεσμα είναι συνήθως αυτές που μισούμε περισσότερο. Οι αγαπημένες μου ασκήσεις ανήκουν στην κατηγορία των high impact cardio και είναι τα burpees ή squat thrusts.

7. Πόσο χρήσιμα είναι τα προϊόντα αδυνατίσματος για τέλειο σώμα;
Τα προιόντα αδυνατίσματος έχουν πολλά οφέλη εφ’όσον τα χρησιμοποιείτε σωστά. Θα χρειαστείτε ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή καθώς και γνώσεις σχετικά με το τι ακριβώς πετυχαίνει το κάθε προιόν αδυνατίσματος. Ο trainer σας είναι συνήθως σε θέση να γνωρίζει τι ακριβώς χρειάζεστε και σας ταιριάζει ανάλογα με το πρόγραμμα προπόνησης και διατροφής σας.


Rina

Comments