Για το Flowerbomb των Viktor & Rolf δεν χρειάζονται συστάσεις. Όλες το ξέρουμε, όλες το αγαπάμε είτε είναι το “the one” μας είτε όχι. Επειδή όμως βλέπουμε την ίδια και την ίδια καμπάνια απο το ντεμπούτο του αρώματος, βλέπε άνοιξη του 2005, οι δύο σχεδιαστές αποφάσισαν να μας χαρίσουν μια νέα, εξέλιξη όμως της προηγούμενης.

 

97622-800w

Άνοιξη, 2005

Τι εννοώ? To ροζ πέπλο αντικαθίσταται με ένα πλούσιο, πολύχρωμο μπουκέτο λουλούδια που σύμφωνα με τους Viktor & Rolf  συμβολίζει την θετική σκέψη. Παραμένει όμως η χαρακτηριστική γιρλάντα με τα αρχικά του διδύμου καθώς και το κομψό μπουκαλάκι του αρώματος.

 

Viktor-Rolf-Flowerbomb-Perfume-Campaign

Καλοκαίρι, 2016

Η νέα διαφήμιση θα συμπεριληφθεί στα καλύτερα περιοδικά παγκοσμίως αυτό τον μήνα!

Rina

Comments